گزارش کارآموزی حسابداری بانک ملت

گزارش کارآموزی حسابداری بانک ملت
قسمتی از متن:
رئیس شعبه: مسئولیت شعبه با رئیس می باشد که مدیریت ونظارت  به کلیه امور است شعبه و ارتباط با مشتریان و جذب منابع  و تصویب اعتبار را به عهده دارد.
معاون شعبه: در واقع مدیر داخلی بوده که مسئولیت ونظارت برعملکرد سایر پرسنل و امورات داخلی باشد را دارد.
رئیس دایره صندوق: مسئولیت کلیه عملیات مربوط به خزانه و صندوق شعبه را بر عهده داشته وکنترل ، تامین وجه نقد مورد نیاز شعبه، تقسیم اسکنا س وایران چک بین تحویلداران با شروع روز کاری ،کنترل وتحویل مانده موجودی صندوق کلیه تحویلداران در پایان روز کاری واعاده آن به خزانه ،  مطابقت مانده خزانه با  دفتر کل رابه عهده دارد.
امورمربوط به افتتاح انواع حسابهای بانکی ، دریافت و پرداخت وجه نقد و ایران چک ، واریز وجه به حساب مشتریان ، پرداخت چکهای مشتریان ، صدور گواهی نامه عدم پرداخت چک ، صدور دسته چک ، فروش تمبر مالیات دریافت قبوض اب و برق و گاز و تلفن ثابت و همراه و … و سرویس دهی و پول گذاری دستگاههای خودپرداز را انجام می دهند.این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)    
تعداد صفحات : ۱۸

مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حسابداری
در قالب فایل word و قابل ویرایش

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط